fredag 30 augusti 2013

Härryda Tempot.


Patric var så sjukt stolt när han vann över mig i NDL backarna under en conti träning för några veckor sen och han har låtit mig höra det så sjukt mycket.
Igår när vi alla 4 små pojkar i conti satt och värmde upp inför Härryda tempot genom att kasta sten på varandras kön så började Herr Alm - fan jag kan ju bara inte få stryk av dig Erik för då säljer jag cykeln och så vidare.
Och nu till det roliga. Nog fan fick Gubben stryk så idag blev det ett samtal till MR Alm där jag såg till att han vet hur kass han är och att han nu kan sälja sin cykel. Han var då väldigt kvick med att byta samtalsämne till att han skall gå simkurser i vinter för att nästa år försöka slå mig i triathlon. Brin it on bitch !

efter tävlingen så bar det av hemåt och då kände Fidde och Lunkan för att uppnå contis motto att kränka sina vänner och fy fan vad vi andra fick lida när dom båda låg långt ner i tempo ställningarna och knappt tog någon vind det är kompisar det <3

Erik

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar