onsdag 17 juli 2013

Klen och glad.


jag har blivit testad ! så tjejer det är lugnt... jag har faktiskt bra kondition :) nä men var på Aktivitus och kollade om jag var något bra och det såg faktiskt helt okej ut så med lite fler hårda och goa pass så kanske jag också kan bli hård.
Nog om det var på mitt första tävlingsträningspass med masters som broshan fick med mig på i all hast, grymt kul och hårt blev det med när Fidde satte en jävla fart på lagtempot från Lindome till Ubbhult vi var fem från start men strax efter Hällesåker så var det bara fidde och Erling som var kvar vi andra var trötta och lyckliga. Så tack för det min snygge bror !



dagens bild blir på detta mycket intressanta tidningsomslaget.
så nu finns det en till mycket bra anledning till att ta ut cykeln ! 


Erik



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar