onsdag 10 juli 2013

Då var man testad!

Det verkar som det inte var några större fel på mig, men då kollade dom inte mig psykiskt på aktivitus  Kan faktiskt erkänna att jag var lite nervös innan testet, man får det lite svart på vitt hur kass man är. 

Man fick inte dricka koffin eller äta två timmar innan testet så någon kaffe på morgon blev det inte, och hur fan ska man vakna då? Patrik var testledare och förklarade lite fort hur det skulle gå till sen så var det bara till att hoppa på monarken och börja trampa. 

Började att ta reda på tröskel watt och puls, vilket inte var jätte jobbigt men kändes gött på slutet. Så nu får man väl ha 5w/kg i tröskel som mål till nästa år, och det blir inte många watt med min flug vikt. Jag tror det var andra gången jag kör med pulsband, så det var lite spänande att se var man har för puls. Kör alltid på kännsla och är det jobbigt så är det.

Sen så var det dax för ett vo2 test det var sjukligt mycket jobbigar och spinkobenen fick allt ta i. Det kändes som jag inte fick ut allt jag ville och mitt klena psyke dödade mig. Men lungan Enar Andersson slog mig så nu får det bli till att blåsa balonger eller något som gör lungorna starkare. 

Så nu blir det till att skaffa monark som man kan köra sönder sig på :-). Det lär bli fler återbesök på aktivitus så man får lite koll på nått i alla fall. För om det är något dom kan på Aktivitus så är det träning och tester.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar