lördag 25 maj 2013

E man smart eller?

Varberg tur och retur, är det bra uppladning inför Kinnekulle?

I helgen är det Conti-vätten träning och idag så var målet varberg tur och retur med 40km/h i snitt. Vi var en liten men hård grupp som blåste på ner till Varberg och jag fick hålla mig i skinnet, för annars så skulle det bli gruppstryk. Innan man visste ordet av så var vi framme och nu var det dax att ta i kant/motvinden. Klungan rullade på fint som alltid när Leo är med och styr å ställer. Hotet om stryk fanns kvar i huvudet och jag lyckades nästan hålla mig lugn och fin.

Efter passet så bjöds det på go fika av Leo och Natasja. Jag tog en storbit och mycket grädde för det gäller ju att passa på när inte Enar är med med pekpinnen.

Så tack för ett gött solskens pass.

Imorgon kör Conti från Fransson klockan 10.00 med ett snitt runt 35 och det kommer att fikas. Så om ni vill åka med en väl smord belgisk kedja så häng på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar