måndag 22 april 2013

Min goa dag,


igår söndag vaknade jag upp, tittade ut och såg en enda stor blå himmel.
jag loggade in mig  på datorn och såg att Hck skulle köra en tur.
jag slängde på mig de svarta fina conti stället och trampade till Ericsson.
















väl framme vid ericsson möttes jag av en en stor samling snygga cyklister och vackrast av dom alla var nog Patrik som visade upp sina nyrakade ben. Helt sjukt sexigt !!















Målet idag var Gottskär där det sades skulle finnas något gött.
vi var ett 20 tal cyklister som hjälptes åt att hålla uppe tempot och det glada humöret.
väl framme vid Gottskär så låg snittet på ca 32 km/h och här var det dags att avnjuta en mumsig hallontårta med maxims goa energidryck.





Efter fikat så var det dags att ta sig hem i medvinden
alla goa gubbar drog på som bara den och mina små ben som var trötta sen lördags turen med hellbikers fick kämpa på som bara den.
efter avslutad tur så hade vi färdats ca 10 mil med ett snitt på nästan 35km/h.
som avslut i detta inlägg måste jag tacka alla som var med under turen och gjorde
min dag sjukt trevlig och rolig !

Erik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar