söndag 31 mars 2013

Kräk!

Efter en mycket trevlig kväll och tre timmars sömn, var det dax att ta sig upp ur sängen, för att försöka äta lite inför det hårda pass som Johan Lomander hade komponerat.  Jag lyckades komma förbi lekplatsen hemma innan det var dax att spy upp gröten jag hade lyckats trycka i mig på morgon, gött tänkte jag då kan vi åka fortare upp för. Speed is safe, lite is right! 

Mötte upp de andra tajt gubbarna vid Ericson, ursäktade mig för att lukta spya, och lovade att inte spy på de andra om det blev dax igen. Vi rullande med de sjukt snygga HCK gubbarna till Lindome. På vägen dit försökte vi sälja Patric, men de ville inte ha honom så vi får fortsätta att ta hand om honom. 

Väl i Lindome drog fartleken igång med ett gött lagtempo och benen fick smaka på syran. Sen avlöste den ena sjuka leken efter den andra. Det attackerades högt och lågt, fult och snyggt. Efter Lerum var det dax att kränka Enar. Efter halva backen slog jag av lite var av Enar spurtar om mig och skriker vi är inte uppe än. Men vad han inte visste var att min plan var att ta ett ärovar runt honom innan jag spurtade ner honom och gav honom det obligatoriska fingret. 
Johan Lomander är helt klart hårdare i år. Kul att se att allt slit har gett resultat. Så vi får väl hoppas på att Otto inte vill sova på nätterna!

Jag och Enar har jobbat efter en plan nu i några veckor, och det är att bryta ner den gamle Patric så vi kan bygga upp honom starkare en någonsin. Efter idag känner vi att vi är klara med nedbrytningen. Så nu ska vi börja bygga upp honom med kärlek och smek. Vi har bestämt att raka hans ben nästa lördag som vår första symbol för vår kärlek.

Mycket kul pass idag Johan!

Bra kört av alla...

Erik är dagens FJOLLA... mysa på en söndag... det är inte ok!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar