torsdag 27 juni 2013

Fy fän!

Kära Dagbok.

I Eklanda, där bor det små späda pojkar men i team Kungälv där bor det watt monster. Det blev ett episkt lidade stundvis på Tt hojen med kungälvarna ikväll.

Viktor och Gabriel drog iväg först. Min, Mackan och Lunkans uppgift var att jaga ikapp dem och sen putta ner dem i diket. Men Mackan hängde av sig själv efter några minuter (klen pojk det där) så då var det upp till mig och Lunkan att jaga gubbar. Oj vad fort vi cyklade men de gammla gubbarna cyklade fortare så tji fick vi. Tillbaka till stan körde vi ett fint lagtempo där jag drog absolut kortast för att kunna sprätta i slutet och bli tok förnedrad (vilket jag blev).

Det är alltid lika kul att bli inbjuden till hårda pass av Viktor och Gabriel. Så tack för trevligt sälskap ikväll Mattias, Viktor, Gabriel, Marcus och Robban (som hade mekat med cyklen och kunde därför inte medverka, man ska aldrig röra något som funkar.)

 Mycket trevliga gubbar.


Jag och Enar hittade en affär för Team kungälv och Patric.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar