lördag 9 februari 2013

Pung och gubb häng!


Idag tog jag mig ut till Torslanda för att kränka eller bli kränkt, men det viktigaste var att le genom hela passet. Som ensam conticyklist hade jag en tuff uppgift mot Kungälvs små kåta cyklister Gabriell, Vicktor, Johan L sen så hade en Fredrik H smygit sig med också.

Vi drog iväg och jag la märke till hur fasta skinkor gubbarna hade, och kände idag blir det till att bli kränkt. Vicktor visade sina watt och lidandet började, sen så visade Gabriell hur man åker uppför. Fan tänkte de vill visa små pojkarn hur man gör, men då tog Johan över och körde som om det inte fanns någon morgondag på de isiga grusvägarna. Sen så var det bara att LE och bomba, och tjöta sönder dem. 

Vet inte hur långt vi körde, ingen aning vilken puls jag hade. Fast det har jag ju aldrig koll på! Men det var väldigt kul att få sprätta lite igen :-).

Det bästa med dagen var fikan som avnöts i Gabriells kök iklädd rutiga kalsonger och en halvnaken Vicktor till höger om mig. 

Tack för den goa fikan, de grymma backarna och det uppiggande kaffet Gabriell.

1 kommentar:

  1. Tack för ditt alltid tokiga och glada humör gullet :)det är sköj!!!

    /Gubbviktor

    SvaraRadera