söndag 3 februari 2013

Årets första"riktiga" träningspass

Så var det dags för årets första riktiga träningspass ihop.

I år har vi slagit på stort och skaffat en ny teambil. Jag rullade till samlingen i den med Fredriks nya cykel i bagaget. Han blev glad då den var inställd perfekt efter hans önskemål.



Erik och Enar slöt upp och vi körde den tänkta MTB giro banan i Skatås. Riktigt fin sträckning med många möjligheter till totalkränk i de mer lättkörda backarna.

Alla de andra åkte mest omkring och gnällde över spagettiben från gårdagens skidtävling i Skövde, själv var jag glad då jag gavs chans att briljera......

Vårt träningsupplägg i Conti i år är enkelt. Kör tokmycket, tokhårt och vid varje tillfälle du kör med andra (helst lagmedlemmar) se till att kränk dom (eller dig själv).

Överlever vi till Östgöta kan jag lova underhållning......

Nu äter jag semla.....

Patric

1 kommentar:

  1. Lite fin styrlinda på den där och Fredrik kommer att bli übersnabb :)

    SvaraRadera