söndag 31 mars 2013

sol värme och cykling !

japp idag så var det dags för ett härligt cykelpass igen.
jag mötte upp alla härliga gubbar vid ericsson och planen var att köra ett distans pass med fart lek som Johan Lomander hade satt ihop.
vi var ett stort gäng cyklister som satte fart mot Lindome i en gemensam uppvärmning. i lindome så delade klungan på sig, det var ett gäng som körde distans med fartlek och så var det även en grupp cyklister från Hck som skulle köra distans pass med fart. jag besöt mg för att hänga på Hck gubbarna och det var för min del nog ett rätt klokt beslut.
jag vet inte riktigt vart jag har varit idag men jag vet i alla fall att jag har jag haft en underbar dag på cykeln med gött sällskap och go klungkörning.
tack så jätte mycket för idag.

Erik

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar