söndag 3 mars 2013

Det här är en riktig kompis!

Eftersom jag bor i innerstaden har jag alltid förmånen av att cykla förbi och hämta upp folk längs med vägen.

När man hämtar upp Fredrik brukar han titta ut och se vad man cyklar på för att matcha min cykel. Han väljer ALLTID en bättre och lättare cykel (i ren rädsla för att bli lite trött).

Den här killen däremot, han är en riktig kompis!

 
Martin Johansson tittade ut idag och tog en SÄMRE cykel än mig. Jag kom på min fulracer med skärmar och Martin matchade det med sin pendlar cykel (dock med racer däck).

Han såg sedan till att ligga på min rulle hela vägen och hela tiden ropa "f.n vad stark du är".
Det kallar jag en riktig kompis! Nu känner jag mig jättestark och tror att jag kan cykla från alla cyklister i Sverige!

Tack Martin för en fantastisk vårtur i helt underbart väder!

Patric

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar