lördag 23 mars 2013

Nu är det bevisat!

Att gammal inte är bäst, snarare tvärtom!

Idag körde jag; Fidde och Enar ett träningspass där vi skulle se vem som var snabbast uppför. Vi drog mot Kungälv och körde en varvabana 10 gånger. Vi startade vid Halleröd skylten och sedan följde en TOTAL förnedring av åldermannen. Fidde och Enar fullkomligt lekte med mig, det spelade ingen roll vilka knep jag tog till, jag var toksist upp ändå.....

                                       Den här delen av Fidde var den jag såg mest av idag:
 
               Så här avslappnade såg pojkarna ut: Dom kör med stängd mun (luktar EPO va?)
 
Och en välbehövlig fika efter dagens mangling!
 
Vem var hårdast upp då? Fidde körde helt klart hårdast men blev slagen av räven Andersson som såg till att bara följa med i Fiddes tempo för att trippa förbi sista 20 metrarna till toppen....
 
Hoppas nu att det är många som kör med oss imorgon, så våra sargade ben får vila i klungan!
 
Patric




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar